05 Oktober 2008

Majlis Gema Hari Raya Aidil Fitri BKKIMM Sederhana

Majlis sambutan Aidilfitri peringkat Badan Kebajikan Keluarga islam Melaka Mesir bagi tahun ini disambut dengan sederhana pada tahun ini. Sambutan yang saban tahun diadakan ini adalah bertujuan untuk merapatkan lagi ukhuwah antara ahli BKKIMM khususnya meraikan anak-anak melaka yang berada diperantauan dan mahasiswa baru yang baru sampai dari tanahair.
selain untuk mengeratkan silaturrahim, majlis ini juga bertujuan untuk berkenal-kenalan antara ahli baru dengan ahli lama serta mengubat kerinduan terhadap keluarga yang jauh di malaysia.
Majlis bermula selepas solat asar dan tamat pada jam 10 malam dan pelbagai program telah diatur untuk menghiburkan sekalian hadirin yang memenuhi Dewan Muallim Wisma Melaka antaranya persembahan nasyid, ucapan salam perantauan dari ahli yang mewakili muhafazah masing-masing serta ucapan dari malaysia, sketsa dan sebagainya. Semoga dengan segala yang telah dilaksanakan akan mengeratkan lagi ukhuwah antara ahli BKKIMM. Admin BKKIMMONLINE.BLOGSPOT.COM mengucapkan selamat hari raya Aidil Fitri Maaf Zahir dan Batin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan